Friday, August 5, 2011

ROSAK AKHLAK DIA.

assalamualaikum semua. :) dipendekkan memBECOKnya aku. pasal tanggungjawab kita menjaga kebersihan dan kemudahan tandas di negara kita ny.  ary uh aku ada lah pergi ke satu tempat tandas , pehhh~ pasal tandas ny tak nak lar aku elaborate banyak2 an. kang ada jugak kang, makanan yg korang makan masa waktu berbuka uh keluar dengan ghairahnya dari mulut korang an. :D taley bla siot ghairahnyaa. ish ish ish. okayyyy~ 


cuba korang tengok gambar ny dan ape yang ditulis .


tulisan marker uh : CONTENG DINDING JAMBAN PON ROSAK KE? *pada aku  "makhluk" uh nak menganjing lah nota uh :D


lepas uh ada ah aku terperasan tulisan kecil yg ada kat hujung ayat nganjengan sorang makhluk uh , dia tulis ROSAK AKHLAK. HAHA . itu yang aku tak tahan uh. kuar aje dari tandas uh aku senyum TAHAN GELAK punya pasal *aku tak tahu macam mane muka aku masa uh* . bodo aje siak. hahaha ;D pandai pulak an yg menjawab uh cakap ROSAK AKHLAK. hahaha :D tapi yang tulis uh apepasal lah dye cakap gitu , padahal dye pon conteng an kat pintu tandas uh. yang uh buatkan aku nak gelak golek-golek dalam tandas. itu kalau korang ah golek2 dalam tandas, :D aku tahan golek2 uh dengan senyum mintak kaki. :D hahaha :D 
jadi , sama-sama lah kita menjaga kebersihan dan kemudahan tandas kita dengan baik. :) 


MARKER : rosak akhlak :D monyol monyol monyol~ :D
anjattt tahu boboii~ =_="


okay semua. ini saje untuk entry kali ini :) jumpa lagii. enjoy this entry okay. :) assalamualaikum . 

5 comments:

sufi said...

sdeh backround music bang~~

Aus Jahidi said...

ape bang bang bang? subuh lum masuk lagi. tunggu bang subuh ah nanti ;D

ira-yoshida said...

haha.. 2 kali 5 je..

Cik Jie said...

mmg rosk akhlak tol,tnds rmh diorng xnk plak contng an,huhu

Nia Kmj said...

rajin plak dy g toilet bwk marker! haish...
xder moral pnye org...
haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...