Monday, August 8, 2011

PERCAYALAH AKU DAH MAKAN MUSANG KING

assalamualikum semua . yeah! musang king? :D actually musang king ni merupakan salah satu jenis buah durian yang ada kat malaysia ni. Amboi, takkan lar korang ingat MATI2 aku makan MUSANG an?? HAHA  tanak aku. banyak lagi benda yg boleh aku makan selain dari musang.. geli geleman tahu boboi =_=" telan tak mahu, tapi LUDAH mak aiii berkilo2 banyaknya nanti :D 


kalau nak cerita pasal harga MUSANG KING ny jangan nak cakap ape lar an. sekilo RM25 siot! Semalam mama aku pelawa kat aku 'nak cuba tak durian musang king? mama belanja' hati ku berdetik 'mesti lah nak!' selepas sidang tawar menawar tamat apek uh cakap RM22/kg last price. *omputihhh woww ituu apekkk ...................... anjatttttttt boboiii :D


kalau korang nak tahu RM22/KG itu dah boleh nak dikatakan murah dah kalau nak dibandingkan dengan ada harga yg boleh mencecah RM40/KG pada diluar musim buah durian. seyes aku cakap rasa dye pehhhh! tak pernah aku rasa durian seenak musang ny. punya lar LEMAK! BERKRIM! MANIS! ngn macam2 rasanyaa bila dah masuk seulas dalam mulut.  eh silap! musang king. *aku bukan peminat makanan eksotik macam haiwan musang uh * mahu boleh pengsan aku. :D

hah. ni gmbar yg sempat aku ambil sebelum aku ngn mama aku menikmati santapan musang king ny~ :) *jangan kecur wow~
tiga untuk aku, tiga lagi untuk mama :)

sedapppnyaaaa... pehhhh! hanya lidah mampu merasai kenikmatannya~ :*

macam gini pon bolayy. 0___o

musang king.
wah! dah tengok dah? aku suggestkan. kalau korang betul2 nak merasai nikmat durian sebenar. inilah dia MUSANG KING untuk anda semua menikmati kelazatan dye! ingat lagi aku belajar bahasa arab berbunyi LAZIZUN JIDDAN <3 byebybye semua :)

7 comments:

benz said...

hahahaha!!! ingat btol2 musang ar td!!!
btw, mmg trliur tngok!!!! xD

Aus Jahidi said...

musang betul2 tanak aku makan :D

sufi said...

sayangggggg!!!lagu awk nyanyi arituuuu!!!sukeeeee!!! <3 <3 <3 :*

ira-yoshida said...

musang king ni hybrid yg paling terbaik setakat ni kan..

aku belajar pasal durian nih sbb aku bdk pertanian tapi tak pernah rasa lagi.. sob3!

mIsS n_n said...

WAA~~! ingtkn betul2 MUSANG! hoho
btw memang terliurr! huhu
lemak berkrim manis~~ perghh memg berbaloii la dgn harganya...yummy3 >,<

Nurul Iman Rosman said...

perghhh!

terliur habis tengok durian2 tuh.
sabar sabar, puase. haih :)

Zamri said...

Memang terbaik... aku beli sebiji RM 30 hinggit... Nak rada punya pasal. Isi mmg tebal, best, bijinya semua kempot2. Puas aku dgn anak aku makan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...