Monday, August 1, 2011

niat berbuka puasa mestii!



salam ramadhan semua . eh ingat taw sebelum berbuka puasa mesti mau kena berdoa duluu yeaa ;) nanti sia-sia aje nanti . baca style upin dan ipin pon boleyyy~ :) tak sabar2 ny aku nak buka puasa. padahal jam baru ukul 645pm. ada lagi 38minit lagi ny nak buka.. tak sabar nak terawih untuk malam kedua ny .~ ;D  okay semua.. selamat berbuka puasa! 

7 comments:

Eena Arrina said...

tak sabarnya nk buka puasa :)

myra yusreena said...

wee, mesti2! :)

SyaficqaHamdan said...

tgk dorg nie mcm nak ade ank cepat je. *gatal sudah.

Aus Jahidi said...

pqa : g kawinnn larrr cepat. dpt babyyy~ comelll~ :) macam aku gamaknyaa~ :D HAHA

Nia Kmj said...

wah..aus pose pnuh ye...ingt puasa yangyok jer..haha

SELAMAT BERPUASA specially to AUS JAHIDI! :D

Aus Jahidi said...

nia. aku niat puasa nak penuh nyyy~ hee.. tak macho lah nanti . selamat berpuasa jugak kat kau nia! mantap2 punya selamat puasa! :)

Nia Kmj said...

arigato' gzaimas aus san!! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...