Tuesday, August 16, 2011

kerana mereka lah aku boleh tertawa .


saya sayang mampat-mampat family saya boleh tak?! :*

assalamualaikum w.b.t . 13.August.2011 memang hari yg bermakna untuk aku. *mood : touching* hari bermakna kerana aku dapat bergurau, gelak ketawa, penat lelah basuh pinggan, mop lantai, berebut nak mandi macam budak2, berebut nak makan juadah berbuka puasa, berborak2, memang banyak lah kalau nak disenaraikan walaupun hanya lebih kurang 24jam aje :( kalau 240jam macam mane lah an lagi kenangannyaa :(. itu lah boboiboy geng! irpan, alip, imran! :( kalau boleh tiap2 weekend nak membuat syaitan :D


emosi sangat lah an aku. :D okay. gembira pulak. nanti dah menagis2 pulak kang, abis lappy uh nanti korang mengencis~ HAHA :D actually on 13.August.2011 merupakan Majlis Berbuka Puasa FAC (KMJ) . biarlah gambar-gambar ini yang menceritakan kenangan manis, gelak tawa, keceriaan sepanjang majlis itu. nanti aku type makin sedih aku :( *actually aku tak suka bila dah orang siap2 nak kemas2 untuk balik rumah masing-masing :( perpisahan uh yang memeritkan :(


tadah aje lar tangan ^___^


nyum nyum nyum~

anak dara sedang menghidangkan makanan untuk teruna :)


banyak betul banyak betul banyak juadah! :)

sama wow. tapi yg ny Dr.pian masked rider! :)

mamat bunga eh? =_=" HAHA

sayam mereka! :*

dengan paip pon jadii! :) manisnya senyuman kami! :)

seseorang tiada dalam gambar ny :( bertiga tidak lengkap!. :(

maskulin boleh lah tahan. =_= kena gemok lagi lah! :D

boboi imran ngn boboi ipan tade :( sebab uh aku berkelakuan liar +_+"
ada boboi alip ngn boboi aus aje :(

kesedihan dalam senyuman tanpa boboi semua  :(

makan nugget abg lamka belanja ! ngn curi2 guna pacik uh punya penapis. betul ke penapis? HAHA ;D lantak lar. blog aku. ikutt aku ah nak tulis ape :D

remaja remaja remaja :)

melawat adik sayam kat kmj! :)

tanjung mas! :) gembiraanya semua nak tangkap gambar .

terpaksa senyum untuk perpisahan :(
bahagia kan~?
saling menyayangi memang amalan KAMI! <3 :*


inilah perpisahan yang tak boleh ku hadapai .:(
sayang Facilitator Alumni Club.! <3
inilah keluarga saya yang saling menyayangi! :* semoga dapat berjumpa ngn korang lagi :* setiap kali bersama korang mmg aku tak dapat lupakan setiap kenangan! boboi ipan, boboi alip, boboi imran! :) next event jgn tak dapat datang doe. seksa beb :( thanks semua yang datang dalam majlis berbuka puasa! :*


credit to camera owner : zack and daus md sam!
also credit to cameraman : anif , zack, daus! :)


































































3 comments:

myra yusreena said...

aish..banyak benda nak komen sbnanye ney.tapi sampai esok xhabis komen pulak..ekeke..

so the conclusion is, bestnyeeeee!!!

Aus Jahidi said...

mmg nampak dah panjangnyaa comment uh :D memang best nye pownnn~ :)

Amalina said...

best nye korg...jeles la gni...~~..:(..

comment for photo:
ipan: nmpk lain la...rmbut dh x mcm dulu..huhu..:P

aus: hmm kena tmbhkan berat bdn lg utk menjdi tough k..nnt sng nk jge cik metot tersyg..:D

alip: maintai mcm dulu gak..ye la ade peminat misteri kan..haha...:P

pnjng x comment..mmg suka wat pnjng2 nie..sbb jeles!!..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...