Wednesday, August 3, 2011

IKLAN SOLAT YANG TIADA DI MALAYSIA


Assalamualaikum semua. salam ramadhan . :) aku nak kongsi satu video ny mengenai iklan solat yang tiada kat Malaysia ny. cuba lah tengok video ny, ala 51  saat aje an :D .kalau lah kat malaysia ada iklan berunsur macam gini kan bagus. ada lah jugak iklan yg memberi impak positif kepada masyarakat berbanding dengan iklan OMBAK BESAR(yg ini taley bla :D ) , iklan kopok MONI, iklan ape bagai lagi lar an :) tak kira lah di bulan ramadhan , di bulan2 biasa perlu jugak iklan berunsur solat seperti ni. sekadar perkongsian :). 


assalamualaikum w.b.t :)

5 comments:

Nia Kmj said...

haha,,,, msia kn,,,
agama rasmi islam tp budaya mcm x jer...
xpaham aq

p/s: eiyt iklan keropok mony tu best la.. haha.. tergedik2 dgr lagu dy... :P

Aus Jahidi said...

lagu macam mintak penyapu doe yg nyanyi kopok moni uh.. nak aje boboi kentutkann ajee~ nak marah nanti kang batal pulak puasa aku en :D

Nia Kmj said...

sabo2... :P
marah nt cepat tua!!!
kne r bt cdgn kt stesen tv..!!
pe kate ko bt! :D kompem rmai sokong wey~

aina said...

Alhamdulillah sejuk perut mak kau mengandungkan kau :D

Aus Jahidi said...

dah siap bekuuu dah pon ainaaa ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...