Saturday, July 16, 2011

CINCIN ROSMAH RM24.4 JUTA WOW!

hoyyyyyyyyyyy ! haha :D salam!~ utk entry kali ny aku tanak cakap lebih2, nanti kena tindakan macam2 pulak an dengan YANG BERKENAAN. korang tengok aje lar buktinyaaaa :) sumber ny dapat dari KASTAM MALAYSIA. sebab uh aku tanak hidup mewah2 sangat ny . motiffff? :D aha.


NEW YORK doe! :p



sistem maklumat kastam malaysia +__+


natural fancy blue gray CUSHION CV7 DIAMOND RING. wowww~
RM24,458,400.00 !!!! 



ahhhhhhhhhhhhhh~ kan! setiap orang ada pemikiran dan pendapat yang berlegar2 dalam minda~ jadi anda fikirkanlarrr.. duit kerajaan? duit simpanan? duit raya masa kecik2 dulu? duit wat kerja part time masa pas SRP,SPM dulu? HAAHAHAA :D entahhh lahhh... anjatttttttttttttttttttttt BOBOIII~! :D ahaha :D



4 comments:

Nia Kmj said...

hoii!!!! berani mati ko! kang kne tangkap bru tau...sunyi la aq...ko mne bley pkai lappy dlm jail :P haha

aina said...

Haha post ni berani mati woo :P

nurAMALLINA said...

wei, aku guna sumber ni. aku dah linkkan ke blog kau. aku suka kalau bab2 hentam rosmah ni. hahahh

Aus Jahidi said...

okay amlina :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...