Saturday, July 30, 2011

bye bye bye Hitachi Koki .

salam. hye semua! wah. dah lama siot aku tak updated blog. rasa gian pulak an nak post entry baru ny. anjatt boboi =,=" hee~ btw, jst nak cakap aku dah officially dah benti kerja kat kilang. mane tak nya kalau dah 12jam kerja (8.10a.m sampai 8.10p.m) kentut pon dah tak rasaa sehh ;D HAHA beku aje punggung duduk an. nasib baik aku dapat department yang kerjanya duduk aje. kalau dapat yg assembly line, pergggghhh. kentut berDARA lah aku. (dara tak dara lah an ) HAHA :D bongeks seh. tak sabar2 nak puasa dah ny ^_____^

dari 25.july until 30.july macam2 aku dapat nasihat yg menaikkan semangat aku dari (ENGINEER HITACHI , technician) untuk terus aku berjihad menuntut ilmu supaya dapt menggapai cita2 ku sebagai seorang civil environmental engineer (hopefully dlm seumur idup aku dapat ah kerja kat Dubai) . hee. aminnn~ antara nasihat2 yang aku dapat dan akan AKU INGAT SAMPAI MATI .

  1. engineer abg sukiman "dah rasa kan macam mane kerja kilang? awak dah kat UKM uh belajar lar rajin2, jangan main2. kalau main2 memang masa depan awak susah lah nanti. kat kilang ny kalau OPERATOR memang penat kerja nyaa aus~, kalau macam abang boleh lah lagi nampak relax."......... (banyak lagi sebenarnya, tapi ini lah utk aku kongsi.
  2. technician abg JONET (nama mantap punya) " aus macam mane rasa kerja kilang ? penat kan? hahhhhhhhhhhhhhh~ tahu pon penat, jadi aus kenalah buktikan bukan semua budak felda macam kita ney ada yang berjaya jugak, gaji rm1+++ , kerja 12jam, tak berbaloi lah auss kalau dah berumah tangga nanti, belajar lah betul2 kat ukm uh nanti aus" (banyak lagi sebenarnya, tapi ini lah utk aku kongsi.

memang aku sentap terharu an dye orang nasihatkan macam dye orang uh abang2 aku sendiri . ;( insyaallah aku akan gapai apa yang di idam2kan selama ny.


hah. ny ada beberapa gmbar sepanjang aku kerja kat kilang uh yg nak kongsi .



pinjam topi engineer :) thanks!

rinduu kat machine =,="

pehh! nak SPANNER 60? giler vapak besat! :D

berat! :D seyes berat! aku meneran aje ny! :D

CALON PELAKON KL GANGSTER 2 : hah apapasal lu kacau tempat gua? *bajet ayahanda! :D
abang ngah! :D pon boleyyyyy~

burukkkkk +______+






okayy semua. ny lar yang dpat aku kongsi. chow chin caw doe! mesti DIN KUDA ngah mara aku neh tunggu aku. padahal aku yg ajak dye p makan an. sorry dinnnn KUDAAAAA~ HAHA :D here i come! byebyebye semua. insyaallah new post tomorrow~ :) harap korang terhibur! :)

6 comments:

nsmloveat said...

eyh, spanar tu nmpk lg besar dr ko la monyol! ;b

Nia Kmj said...

"lu kasi wa mati dulu la baru wa diam!!!"

haha...giler besar pnye spana!!

aremieroul said...

hu3..lepas berhenti mesti rindu nk kerja kan..apa2 pun go0d luck abg aus.. :DD

emeera asnary said...

spanner nampuloh ??? *pengsan ! T_T

Aus Jahidi said...

ida : tipuuuuuuu~ aku lagi besar okayyy~ :P jealous sngt kau ny :D

nia : besar tak besar lar an kalau hentak kepala pecah punya :D

merul : you too~ :)

mira : baling anjing pon terus mati :D

Nia Kmj said...

haha... kalau hentak kepala hilang ingatan uhh... lau y da hilang ingatan buley ingt balik :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...