Friday, July 1, 2011

aku jealous PANGKOR ISLAND .



hye semuaaa~ . haha saje nak cakap aku jealous PANGKOR ISLAND ! tengok gambar pon dah best. PULAU SIPADAN pon lagi aku jealous. tapi ny sesaja aku nak menjamah jiwa aku ny dengan pemandangan yang tenang. dah lama tak kuar jenjalan aku ny untuk bersosial. madah kerja aje lar an. yea lar, aku tak banyak duit an. :) tak macam u'olzz~ nak aku letak aje pictre2 PANGKOR ISLAND yang aku GOOGLE search :D jealous tak jealous lar kan. aku tak pernah g mana2 pulau melainkann buat PULAU kat bantal aku sendiri. *aku yakin korang mengalami perkara yang sama kan ? HAHA pulau kita air liur jajahan kita aw! :D HAHA



jealous.
lagi lar jealous.

nak macam gini! 

nak baring kat situ! 



nak buat2 lemas kat sini. HAHA

nak mancing ikan keli kat sini. *siapa percaya hang percaya hang tutttt* ayat jozan :)








nak lombong emas kat sinI! :D 


nak minum air kelapa uh sampai pokok kelapa mati . :P


nak bawak balik air+batu+pasir+pokok letak kat dlm uma :D



nak mandi sunat kat sini! :D


bahaya nak cakap ny. tgh lelaki. dpn belakng pempuan :D


hah korang! jealous tak? sape2 tak jealous sbb myb korang dah biasa g hodiday kat pulau2 ny tak macam aku . heee. okay semua . ini aje utk entry kali ny. sorry okay tak salu updated ;( kerrjaaa punyaa pasal :) sayang semua! awak pon sama! :*


5 comments:

myra yusreena said...

sayang awak jugee! HAHA ;p

pangkor best, redang best, sipadan paling best!!

teringin nak pegi jugakkkk ;'(

aremieroul said...

ha3..siot jerk..btw, dah bosan lah dengan pulau pangkor ni..hak3.. XD

Nia Kmj said...

haha.... da dpt gaji nt ko pegi la wey...ni tak... sebok bt part time amk gigi bdk kecik...alah mcm tooth fairy tu.. :P

Aus Jahidi said...

myra : ceh. sipadan mmg doe! seyes best. bila lak gamaknya dapat nak g sipadan island uh! jum g jum?? haha kau kan UMT :)

mirul : ikan pelaga pon adaaa~ :D

nia : gaji aku tak smpai pon 3,4 ribu doee.. hahahaha :D kena tunggu jadi engineer berlesen dulu :)

Nia Kmj said...

amin...smoga ko cpt2 jd engineer... cpt la ko bley blnje aq g pulau2 kt msia niey! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...