Monday, June 13, 2011

SIAPA MAHU DUIT HAHHHHHHHHH?


kalau lar duit ny muka aku kan lagi TINGGI nilai mata wang nya! LOL ! :D (blog aku, tape ah aku tulis ape pon )



holla malaysian! :) sorry dah lama tak updated blog untuk korang ^__^ . sebenarnya dah lama dah aku cuti semester ny. tapi tak jugak kerja2 . almaklum lah kan perasan duit uh masuk dengan sendirinya. nak abiskan duit memang lar laju, tapi nak cari duit uh giler lambat giler wow~ tensionn guakkk~ !! grrr.. cukup ah uh aku berperilaku seperti raja kat uma ny. Jadi aku anak yang soleh dan baik (perasan lebey) sok nak g interview kat kilang kat senai. ! HITACHI KOKI. aku ingt kilang KIKI LALA (baju budak2) , rupanya tanggapan aku salah dan mengecewakan hati ny . HAHA ! macam geli tak bunyinyaa? GAGAga. geli ketiak i youu~ :D

rupanya kilang elektronik an. oh. aku nak jadi MAMAT KILANG? haha pedulik ape aku. yg penting HALAL! :)  nampaknya macam dah l*wat sangat ny (gantikan ah tmpat bertanda * dgn huruf yang anda mahukan ) haha mengikut kretiviti anda masing2! :) LOL! okay semua. mahu masuk tidur lar pulak :) byebyebye kawan-kawan! see you on my next post! :) assalamualaikum .w.b.t!

2 comments:

QieLa...(^_~) said...

wah...
dah keje...
leh la blnje aku g jande baik...
hahahahaha

Aus Jahidi said...

wah. banyak sngt pulak duit den :p kau patutnyaa yg belanja aku ny yang kerdil LOL !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...