Tuesday, May 10, 2011

SEBENARNYA MANUSIA YANG SALAH!

SALAM SEMUA :) ceh. tajuk bunyi lain macam kan? heee~ sebenarnya aku cuma nak cakap pasal pemanasan global yang sedang berlaku pada dunia kita. Malaysia pun turut menjadi lebih panas cuacanya. Mana taknyaa, selamany aku mandi masa malam2 uh air rasa sejuk, ini aku mandi rasa macam rasa airnya bila aku ORDER AIR SUAM kat kedai mamak. Perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~ memang hilang nikmat mandi uh kalau air pun macam rasa air suam... 

Dalam situasi macam gini siapa patut kita salahkan? siapa yang buat pembalakan dengan penuh NAFSU? siapa yang buat PEMBAKARAN TERBUKA? dengan banyak lagi aktiviti-aktiviti yang memberikan kesan kepada suhu dunia . cewah. ada gaya tak aku? HAHA korang boleh pikir secara logik kan?. takkan lah pulak haiwan kan macam semut, lipas, tikus yang buat gitu. spongebob and barney pun tak sanggup. :D 

sekarang pun angin dah macam kat gurun dah. rasa bahang aje an. dah tak rasa sejuk macam dulu lagi. kalau unta kat Malaysia ny boleh bercakap, mesti unta-unta uh cakap "kita macam kat gurun lah, negara ape ini yea? ,mmg seronok lah negara ini dimana panas macam kat gurun" HAHA adoyaiiii.... :D tapi kalau unta-unta uh bercakap aku rasa aku lah yang lari dulu sembunyi kat bawah kereta. pas uh kalau kereta uh bergerak, aku jugak yang mati. Padan muka aku.! HAHAHAHA :D 



bagi sesiapa tak pernah tgk unta, ny ah unta. *mintak2 korang dah tgk ah an. sebab nanti malu pulak kena bahan sebab tak pernah tgk unta* hee :p
heee~ okay ah semua. cukup kot rasanya untuk entry aku kali ini :) keep in touch okay as my follower. :) aku cukup cukup cukup menghargai pengikut-pengikut aku :) thanks being my follower ...... lap you ol~! bye bye bye



2 comments:

pelangi said...

tahu tak pe,, kau lah nieh,, ><

Nia Kmj said...

haha....aq rse ko pn salah! bakal2 engineer mcm ko la ske cita 2 ini...kt umah engineer2 mcm ko jgk la ske pkai perabot kayu mahal2.... sbb tu ad pemabalakn sume benda :D :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...