Monday, May 9, 2011

KEMBALI NYA AKU KE TEMPAT ASAL .


assalamualaikum semua . :) wah. mmg lama sungguh aku tak mengUPDATED blog aku ny. setelah abisnya final exam dismbung pula dengan field work surveying engineering :) dengan berbekalkan duit yang tak seberapanya aku berjaya menjejakkan diri ke tempat asal aku. bukan kubur yea! choi!~  kulai tempat aku! :) heee~ sebenarnya gembira teramat sngt bila dah sampai kat kulai ny. cewah. dah macam jakun dah aku ny an. padahal bukannya aku bljar kat UK pun. aku beljar kat UKm jek pon~ HAHA :D awal2 ada UK uh bolehhh ah an nak sedapkan atyyy~ heee~

tapiiii bila dah balik rumah ny terasa bosan lah pulak an. apa2 pun kehidupan di universiti mmg sangat best !! :) serius aku cakap. rata-rata senior cakap macam gini. aku pun tak nak ah jadi kaunselor kan, ciri-ciri pun tade. yang ada kat aku ny cuma tetulang badan yg TOUGH~. nak buat macam mane kan dah aku tetulang gini. heee~ haaaaa~ kau! ape sal uh mulut terkumit2? mengumpat tak dpt menerima kenyataan lah uh an akan badan aku. :D gurauuu aje lahhh :)

sebenarnya mmg aku nak updated blog ny . tapi mood nak updated uh tak datang2! aku seruuuuuuuuu tak menyahut, aku menyerit dye tak datang2, barangkali aku dah kelaut baru nak mendayung mencari aku mood ny~ :) okay lah semua :) i chow dulu yea :) papaiiii~ ;) sayang korang ketat2!!!!

2 comments:

caHAYA said...

BADAN KAU MEMANG TOUGH MANTAP SASA ! HEBAK HEBAK...HAHA..

Aus Jahidi said...

kau dari dulu sungguh jealous dgn aku hayaaaa :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...