Tuesday, April 19, 2011

SUBJEK PRINSIP KIMIA MEMANGGGGGGGGGGGGG SENANG !!!

besok aku akan meneruskan untuk menjawab soalan kertas PRINSIP PROSES KIMIA yang mana kita boleh wakilkan perkataan (SENANG) sebagai ganti kepada susah. Hadirin dan hadirat sekalian, sedihnya dan sayunya saya disini ingin anda semua melihat perasaan bagaimana persiapan semua pelajar yang akan menjawab paper PRINSIP KIMIA ini. (berapa orang aje boleh dapat A dalam PPK ny). seperti yang aku dah cakap PPK ini memang senang soalannyaa~ HAHAHA :D (taley bla an guna ayat hadirin dan hadiraat ) :D


kalau lah aku dapat A dalam subject ny. SERIUS aku belanja korang bersantap besama BETA ditepi padang Universiti Kebangsaan Malaysia. HAHA tapi agak2 monyet yang bernafsu  keluar mencari makanan nampak kita meleleh air liur diaorang tgk kita makan, terFUCksa kita membiarkan monyet2 uh menyentap makanan uh. *terpaksa* (typing error sikit, malas nak delete) ahaha buang masa nak undo-undo ny. (yea lah aku kan bakal engineer sentiasa berjalan kehadapn) HAHA :D LOL


okayy lah semua. aku nak g jogging kat tasek kejut . <3 ^________^

we will right back for the next entry yeaaaa~ ^_____________^ btw. 

thanks who being my followers. i love you~~!!!! :*

2 comments:

Cik Nad :) said...

terFUCksa? muahaha. lawokkk lah. btw, gudluck!!

Mohamad Iskandar said...

sekadar perkongsian.. I'm study chemical engineering at unversty teknology petronas.. principle of chemistry proses should be okay...x susah mne pun..cume kene pham konsep asas je...maen apply2 je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...