Saturday, April 2, 2011

SAYA DAN KAWAN PENYAMUN BUKAN SEPERTI ALI BABA SI PENYAMUN

betul. kami bukan penyamun yang sebenar. TAPI! kami engineer yang sebenar! aha.



gilaaa  la lama aku tak updated blog TOOTH FAIRY ny.... bukannya ape, memandangkan final dah dekat dengan ada kursus volyball(tapi aku tak ah power macam TEAM VOLLEYBALL UKM) heee~ TEAM VOLLEYBALL UKM memang boleh buat semua penonton SAKIT JANTUNG BILA diaorang received ball and then ATTACK! wowwwww~ ...  banyak pulak nanti karang aku cerita an. hah. HAHA :D


nak diikutkan cerita sebenarnya mmg dah lama dah nak post entry pasal FAKULTI aku punya dinner ny. disebabkan oleh KANGKANGAN masa ... silap2. tukar jadi KEKANGAN~ HAHA tak macho pulak kangkangan uh. HAHA :D dalam dinner ny aku,dan kawan2 aku ( ramadhan si pemalu, merul si comel perutnya , ammar si bijak , dgn arip si PELUH.) jadi sebagai team GIMIK. :D aku ny dah ah KURUS an? mane ah sesuai jadi org gimik. tapi skrng aku macam dah GEMUK sikit KOTTTTTT........ haha

dinner bertempat di DECTAR,UKM,BANGI. 
22 FERBUARI 2011 (LAMA GILA DAH KAN?) haha


gambar-gambar yang boleh saya kongsikan kepada anda semua.. TAPIIIII INGATTTT!!!! jangan wat tidur sudah lah yea. :D haha 



tengok! aku berkaki AYAM~ :) abis uh korang penah nampak kew kat dalam ali baba uh pakai kasut CONVERSE? CROCS? DR.MARTIN? ahaha

bukan polis yang tangkap aku! bomba pulak tetiba~ :D bomba pon ada jail sendiri jugak kew? HAHA




okay.fine. aku pakai  selipar ^____^ hehe




peraih anugerah penyamun paling rabunnnnn ~ :D LOL (hadiahnya CONTACT LENS buatan sendiri)





ammar peraih penyamun paling bijak dikalangan semua (hadiahnya kunci rumah tiang dua) HAHA :D
_______________________________________________________________________________

thanks who being my TOOTH FAIRY follower!!!  ^____________________^

4 comments:

Amalina said...

mmg btul2 mcm penyamun nie...hahaa..ko wat gimik ape nie??menyamun di mana??org sruh belajar ko pi menyamun tu ape pasal...hahaha..

Aus Jahidi said...

siot jek am. hahaha aku ny wat gimik faculty aku ah kat DECTAR. bukan sng orang BAIK macam aku nak menyamun aw amlina :D hAHA

aziza binti esa said...

alaaaa aku gn yati nk amk gn korg pkai bju nh tp x dpt.. :(

Aus Jahidi said...

haha. masa uh budak2 ny ah yang nak tukar baju~ haha kalau tak aku mmg nak aje pakai baju ny. haha tapii panass ah baju ny azie.. HAHA lagi sejuk kalau tak pakai baju. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...