Monday, April 18, 2011

RINDU NAK BALIK JOHOR BOLEH TAK!!!!

serius aku sangat rindu nak mengHIRUp udara kat johor. Nak hang out dengan member aku am, ibal, din kuda, din azman, IFRAN (TONGGA) , paiz (rosak B1.30) ngn nuraimi anak lelaki ahmad. HAHA (jgn marah remy) haha :D dah lama ah siot tak p SOLAT JUMAAT kat MASJID KULAI. Masjid Baru lah katakan. HAHA :D entah macam mane lah an yang nak AZAN kalau aku tak ada kat KULAI uh. HAHA (bukan riak, tapi kebenaran rasanya) HAHA :D  (time ny lah aku cakap pasal nak g masjid an.) padahal kat UKm ny masjid nye boleh tahan BESAR jugak. :) tapi masa bulan RAMADHAN aku selalu datang masjid UKM. lagi waktu maghrib. (bagi sape-sape yang dah tahu tujuan aku uh senyap2.) haha aku ny tak suka membazirkan makanan kat MASJID UKM uh. HAHA :D   


kalau nak cerita kat rumah, memang aty tisu aku karang. HAHA baik aku tak payah cerita. nanti rindu kat MAMA aku uh ^__________________^ sama jugak kat NENEK KEPAK, dah lama tak bergaduh dengan dye :(((((((((((((((( sedih aku tak bergaduh dengan dia. (suka gaduh kew aku ny?) heeeee~ ........  tak sabar nak tunggu abis exam then dapat hang out ngn NENEK KEPAK denga TONGGA. haaaaaaaaaaaaaa~ an an an? heeeeeeeee~ okay ah. nak beljar chemical proses pulak ah u'olz. ini lah ambik civil environmental engin.~ haha ambik ah UBAT ambik subject yang sangat MUDAHHHHHHHHHHHH lahhhh kononnnyaaaaaa~



good luck bagi semua kawan-kawan aku yang sedang mahupun akan menjalani minggu peperiksaan. 

SEMOGA KORANG LEBIH BERJAYA DARIPADA AKU =,=

5 comments:

Nadia Johary said...

oh, johor kat mana??im johorean jugak,..visit my site okay?? XD

MissAisyah said...

ifran? eh bukan irfan ke? bukan eh? hihi. sorry kalau salah teka~ *btw, sy baru balik johor smlm :) :)*

ira-yoshida said...

Aku pun rindu nak balik JB.. rasanye dah 3 buln aku tak balik..sob3!

Aus Jahidi said...

nadia : Ha. kat kulai lor. :) sama tak? okay. dah jadi follower kau dah pon :)

sis.aisyah ; yea larrr~ sape lagi an. HAHA

ira :balik jb mmg jadi idaman aku macam nak g AUStralia HAHA :D

JKM 2011/2012 said...

haha...ap je la y ad kt johor niey.... :P udara ap la y segar sgt.. jerebu jerk~ haha.....bty, xlme lg blk ler....haih...xkn homesick da kut? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...