Tuesday, April 12, 2011

MR BARNEY LULUS JPJ TEST!!

MEMAMG KU IDAM KAN~ 


YEAH! hebat kan driving license aku? kalau BARNEY pon lulus sekali aje. korang?? haha opsssss~.......... ntah lah kan. :D LOl (padahal masa test kaki dah menggeletar macam orang tua umur 200tahun)  HAHA korang mana boleyy buat sebab hanya BARNEY aje bolehh~.  ape yang aku suka skrng adalah ABANG JPJ uh.~! full stop~ jgn ditanya lagi :) 

dapat aje lesen kereta , NENEK KEPAK aku ny dah awal2 dah ajak pergi jalan-jalan jb (mintak-mintak ah no TRAFFIC JAM). kalau tak an , mmg KAU LAH NANA yang menjadi tempat aku buang TENSION aku. (mesti kau lebih rela aku buang GAS dekat kau macam sebelum-sebelum ny kan NENEK? ) 


Tunggu aku yea nanti abis exam 25.APRIL.2011. tapi  taley balik dulu lah sebab ada fieldwork seminggu. awal bulan MEI baru i balik yea youuuu~ :* ummmM~ tak boleh nak spend masa lama sngat dekat sini. nanti thursday aku TERIAK (bukan ketiak okay) pulak tak dapat nak jawab paper GRAPHIC ENGINEERING. 

doakan kejayaan aku yea  my friends <3 < 3 <3 sama juga pada PENGIKUT aku dehh~ ;)
I LOVE MY FOLLOWER SOLID-SOLID, MOLID-MOLID!!!!

9 comments:

Wawa.Wafiyyah said...

graphic engineering je der...senang..*kata senior yg dpt a ni*..hahahha

Aus Jahidi said...

hebattt nyaa youuuuu MACIK!~ haha

macam mane boleh senang2 dapat A nyyyyy~~??? HAHA mmg hebat ah kau waWATSON~ haha

aina said...

laa kau baru amek test ke ? Aku dh ada lesen dah. lalala :D btw congrats :)

NDBJ said...

alhamdulillah..
yeayy!! mesti bawak aku jalan jalan!!!!!!! PERINTAH WAJIB! ;D

Aus Jahidi said...

aina ; ouch~ demmm~ haha aku ada license motor aje sblum ny~ alaa ny ku mmg dah tak payah tampal P lah weyhh~ kau P lagi kan? HAHA
nana ; kau NENEK KEPAK BACIN~ AHAHA

ira-yoshida said...

welcome to the club! huhu

Aus Jahidi said...

club? aku tak clubbing~ hahaha

Amalina said...

tahniah...pas ni ak nk mntak jgkla ko bwk ak jln2..hik3...

Aus Jahidi said...

am ; jgn kata kau aje aku bawak. satu F40 aku bawak~ hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...