Thursday, April 14, 2011

MILIK SIAPAKAH GADIS INI ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

BOLEY AKU MENYANYI LAGU NY PULAK AN SEMALAM <3 <3 <3 
*touching* jiwa dengan hati tisu aku malam malam gini~ haha O____O

Milik siapakah gadis ini
Wajah lembut bagaikan sutera
Ingin hatinya ku miliki
Apakan terdaya
Adakahkan terdaya

Milik siapakah hati ini
Bagai berkurun lama kesepian
Ingin aku mencurahkan kasih
Kepada yang sudi
Adakah ia sudi

Lama telah ku impikan
Gadis sepertinya
Mengisi taman hati
Dengan cahaya kasih (suci)
Siapakah gadis yang ku idam...



sampai background music pon aku letak kat blog den nyy ny an . ;)

4 comments:

nur haslinda zainal said...

mamat jiwang ! background music taley bla wey ~ haha

Aus Jahidi said...

linda ; aku aty tisu kejap. sebab uh letak lagu ny~ hahaha

ira-yoshida said...

in love ka? haha

Aus Jahidi said...

^_________________^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...