Friday, April 22, 2011

KISAH BENAR ! REAL MADRID : SERGIO RAMOS JATUHKAN PIALA COPA DEL REY BAWAH BAS!!

PIALA YANG DIIDAMKAN AKHIRNYA KECUNDANG DIBAWAH BUS :D
good evening semua. straight to the point. sebenarnya aku tak percaya cerita ni benar. selepas di GOOGLE search finally i got the news is truth! nak ketawa ada, nak kecewa ada jugak , nak nagis ada ah jugak..... TAPIIIIIIIIII~ untuk menjaga air muka aku sebagai seorang yang MASKULIn (maybe) , aku wat muka COOL aje. HAHA bukan COLD yea ........

apa lah punya SERGIO RAMOS. nama aje RAMOS , ada jugak aku RAMAS-RAMAS rambut kau uh ramos~ hahahaha :D abis jahanam piala uh. kalau aku memang dah terus terjun bus uh terus. (padahal cakap boleh lah an., cuba aku buat? haha confirm aku tanak) HAHA :D 

apa-apa lagi korang boleh lah click link ni  DAMN YOU RAMOS untuk MENSEKSIkan video bus REAL MADRID membaham piala itu.(opss typing error lagi, malas ah nak undo MENSEKSIkan=MENYAKSIKAN) HAHA :D


okayyy. see you again my follower and friends!!

2 comments:

'Ariff Ansaruddin said...

tu namanya kufur nikmat, elok-elok dapat piala tu lepas 18 tahun gersang, sekali jatuhkan pulak ke bawah bas. memang kufur la, haha

ira-yoshida said...

haha..

patut r kat fb bdk llk poat byk pasal bnda nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...