Saturday, March 12, 2011

SAYA "FUTURE ENGINEER" YANG TAK RETI DUDUK DIAM !!

firstly, i wanna say that i love my TOOTH FAIRY follower! :) thanks for being my follower okay. ummmmm~




FIELDWORK?? inilah aktiviti yang sangat aku suka bila sekian lama mendengar lecture sahaja.... yek lah tak kan nak dengar teori sahaja, mahu bosan tahap bosan. *eh bosan tahap bosan?, macam mane uh ek?* 


fieldwork kali ny kami semua ditugaskan untuk mengambil coordinate menggunakan GPS. (seyes kali ini memang aku    JAKUN    gila tak pernah pegang GPS model ny, klu lah aku tak ambik course ny tak dapt ah aku merasa guna GPS) eh. korang, tak baik tahu mengumpat imam muda (aku lah orangnya) , secret2 sudaaa~ haha :D


 kalau korang mengumpat jugak, memamg 'CREDIT' korang makin meningkat ah an.. (kalau korang tertanya2 kredit ape?) , korang g ah tanya kat kedai TOPUP, kalau dia senyum-senyum sinis kat korang, aku tak tahu ape yang dia nak level kan korang..... *jangan tanjung rambutan or tampoi sudaaaa* hahaha  LOL


ny gambar yang dapat aku share2 ngan korang, untuk buat SARAPAN PAGI u'olll~ :) tengok muka aku mesti korang kenyang punya, muka aku kan berCAHAYA~  HAHAHAHA :D   

LOCATION : DECTAR,UKM,BANGI


question: nak tahu sebab aku wat gambar ny besar?
ans: sebab aku kan 'TOUGH'. HAHA :D an an an? tengok saja dah cukup muka aku yang sungguh gembira itu~ haha





muka aku tak lah INNOCENT sangatt.  LOL



--------------------------------- THE END------------------------------

6 comments:

'Ariff Ansaruddin said...

mati-mati aku ingat kau nak letak gambar kau peluk pak guard tu tadi, hahaha

caHAYA said...

a'a..kalo x innocent, cmne bole jd imam mudA..an. an. an...???? ;D

PuRpliSh tirAmiSheW said...

gler cerie muke kw..aus,kw amik pe aus?

Aus Jahidi said...

arip + haha jgn ah mati-mati doe. pengsan2 sudaa~ : aku mula nak gak masukkan, tpi bla tipikirkan balik, bangga pulak nanti p.guard uh dapt bergambar ngn aku. haha

haya ; haha aku ny yang lain sikit. kau ape tahu .;p

ain + hahaha ceria dalam kepenatan boleyy ah an. haha aku ambik civil ah . ;)

siti zabihah said...

koya tol la ko ne..hahahahaha

siti zabihah said...

koya tol la ko ne,..hahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...