Monday, March 21, 2011

KARTUN BARNEY!!

terkenang masa kecik2 dulu tgk cerita barney.



mengenangkan aku dulu suka tgk cerita barney dengan seangkatan macam dragon ball ngn SAILORMOON yang menggunakan tagline dengan kuasa bulan akan menghukum mu. HAHA :D ngeks ngoks pulak an kuasa bulan. HAHA pempuan boleh ah guna kuasa bulan. datang bulan kan. HAHA :D ngeks ngoks. abis pemikiran aku yang suci ny an. HAHA :D 




suda suda suda. merepek nanti aku jadinya. LOL. jadi aku masukkan lagu BARNEY-I LOVE YOU as my blog song. :)) yang korang dengar ny lah cik adik abg hoyyy.. :) *korang nak cakap aku macam budak2?* aku terima doe. haha mulut korang. ape aje boleh aku halang untuk korang bercakap an. HAHA :D heee...... okayy semua. saya Ir. mahu g belajar pulak.... 


thank you very mch who being my follower :) love u'oll

5 comments:

da-U said...

hahhaa.. suka laa.. kan dulu2 memang tgk barney jugak~~

cik blink blink said...

dah jadi keluarga barney......(^_^)

Cik Jie said...

ak lg suke sesame street dr barney,hik3

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. ada blog ghopenye dia ni. ekekekk.

haaa sampai sekarang suka tengok barney ! melayan anak sedara, makcik dia ni pon join sekali. hahaa

pewincez said...

prsn x....??
time mgu orientasi ktew sume sllu nynyi lagu barney n frenz neyh ramai2 dgn akak2 n abg2 oc.....=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...