Sunday, March 13, 2011

APABILA 'FUTURE ENGINEER' ADA KASUT MIZUNO.......

memang saja aku besarkan gambar ny.. :D..... baru sekarang aku  "mampu" pakai kasut mizuno..


first of all, thanks for WHO being my TOOTH FAIRY FOLLOWER. i will appreciated you all ... jangan bimbang lah semua, aku tak akan ajarkan ajaran yang sesat. *tapi kalau korang sesat masa tgah jalan-jalan kat KL uh mmg aku tak dapat ah nak tolong*. hahaha :D saya ORANG JOHOR lah. :)


sebenarnya dah lama aku ny mengidam nak pakai kasut MIZUNO untuk main VOLLEYBALL ny. (aku tak mengidam mengadung okay) ...ni aku asyik pakai kasut futsal aje, SAKIT DOE KAKI!!  :D HAHA   akhirnya dapat lah aku beli dengan menggunakan duit aku  yang telah aku simpan(tak nak susahkan MAMA saya) *baik tak? imam muda lah katakan*. ahha  :D(bagi yang nak nagis uh, cover2 ah sikit. sebab aku tak nak korang nages sebab aku) hahaha :D

yang penting korang TAK NAMPAK HARGA. yang penting harga tak ah lebih rm300.. :*   yeah!! aku berharap kasut ny dah bersedia BERKHIDMAT untuk tuan dye yang IMAM MUDA DAN TOUGH ny... tak kan nak tido lagi dalam 'KERANDA KOTAK' uh an. hahaha ;D wake up sayangggg~ :*  OKAY ALL MY FOLLOWER, I NAK G STUDY LAH.. FINAL EXAMINATION ON 11.APRIL.2011... korang jangan malas-malas nak study okayyy~ :*

love my TOOTH FAIRY FOLLOWERS!!!


--------------------------------------------------THE END-------------------------------------------

2 comments:

Muhammad said...

ko mmg ank yg bek bro~
bek la sgt!!
lol

Aus Jahidi said...

tahu takpe....
kau lagi baik~
baik lah sangatt!!
lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...