Saturday, February 26, 2011

WE LOVE YOU PUAN NOR HAFIZAH ABD MUJIB ( TRIP TO LEDANG)


"WE LOVE AND MISS YOU PUAN"

the best mentor! <3

kami semua rindu kat mentor kami yang tak dapat nak digambar melalui kamus bergambar, kamus bersuara BESTA mahupun kamus bersuara seperti bateri dah nak habis  ....... cewah. touching lah pulak an. :) tapi mmg best kot MENTOR kiteorang ny. *terasa kenikmatan belajar dekat KMJ !! terima kasih puan  :) 

kami semua ucapkan terima kasih kerana ;

1. ajar kami masak choclte cake. 
2. berbuka puasa bersama kami .
3. masakkan kami KEK dan bagi kiteorang makan masa program mentor mentee <3
4. BBQ kat padanng. ( praktikum yang pertama wat BBQ) haha
5. Pergi berkelah kat gunung ledang ( TAJUK UTAMA BLOG ) 
6. banyak lagi ah nak cakap ny. terima kasih ah puan yea ;)





OKAY.  berbalik kepada TRIP BERKELAH kat ledang.  Aku akan gunakan gambar-gambar untuk menceritakan detik-detik gembira, suka lara(bukan dara ea ) haha . ;D dari bertolak dari KMJ smpai lah balik semula ke KMJ dengan muka penuh dengan KEGEMBIRAAN walaupun mmg rasa PENAT masa uh an . . .



---------------------------BERTOLAK DARI KMJ--------------------

kami bukan pendatang tanpa izin :D haha muka kami muka AHLI SURAU atau MASJID sahaja :)
*sebarang bantahan akan ditolak secara menggunakan
mathematic equation* haha ;D


we are PF40 



antara ahli-ahli praktikum mentor PUAN (sapa yang nak cakap ahli kubur uh slow2 sikit aw, tapi kalau korang nak cakap ahli syurga , MMG anda semua digalakkan lah ) HAHA :D LOL
GEMBIRA KAN RIAK MUKA AKU? haha
AHA LAH CECEP. kau lah yang paling TINGGI kat dalam gambar ny cecep!!!! :D HAHA
nak sedapkan aty kau yang mmg tak sedap tu. haha :D



itu bukan aku yang tonggeng. :D mase ny driver tekan break KUAT2.
*alasan macam tak boleh guna aje en? haha





------------------SETIBANYA DI GUNUNG LEDANG--------------


SEKALI TGK MACAM BUDAK-BUDAK. DUA KALI TENGOK MACAM SIFU AND TONGGA TAK PERNAH JUMPA PELAMPUNG. MANA TAKNYA , SAMPAI-SAMPAI AJE TERUS G KAT PELAMPUNG. HAHA *nasib baik ah tak beli pelampung nyy.. haha :D *terus hilang keMASKULIN kiteorang nanti * HAHA LOL :D

dari kiri ; cecep*milah ,
AUS JAHIDI*sifu , irfan*tongga.. haaa an an an an? :D kelakar babun kot! ;D


menunggu KEDATANGAN PUAN YANG DICINTAI KETAT-KETAT , SOLID-SOLID!!! <3
macam sifu and tongga baring kat atas jalan nak tunggu BINATANG 4 RODA :D HAHA 




anak-anak PUAN :) HAHA
gaya memang dah ada kan? tapi BAKAT??? hahaha *lu Pikir lah sendiri* haha :D



------------------------BERKUBANG TIME------------------------

dye orang ny dengar ceramah aku macam paham tak paham aje an. :D semua buat fokus sebab nak jaga HATI aku yang mmg BAIK HATI ni. love u'olz!! <3
ragam-ragam orang yang tak pernah mandi kot aku rasa. haha :D dengan muka dah penat(ipan n FLASH) tapi aku? still KUAT!! HAHAHA :D kan aku tough kan? HAHA :D




semua nak tuduh aku MENCURI HATI PEREMPUAN KOREA :D LOL. *punyalah jealous dye org nyew pownnn~* :D


aksi-aksi 18tahun keatas ditunjukkan . dont try this at your room!


basahkan aje lah budak-budak perempuan tue pown~ :) *sejuk mata memandang* HAHA :D


aku berkata "dah ah korang, aku nak balik ah gini, sape suruh korang cakap aku  TOUGH  kat air terjun ny, nanti abis PUTERI GUNUNG LEDANG nak culik aku. " hahaha :D *percayaa bolehh? :D LOL

kami semua tak bergaduh pasal apa semua makanan ada dalam perut aku :D HAHA LOL





------------------------ BACK TO KMJ---------------------------




semua penat. tapi korang tengok aku?? GAGAH!!! :D





antara cenderahati yang dibeli *budget tade. so beli keychain aje ah. . save money ah katakan . HAHA




------------------- TAMAT SUDAAAAAAAAAA------------------


TERIMA KASIH PUAN ATAS SEGALA-GALANYA. KAMI SEMUA MERINDUI  PUAN SELALU ;)  DENGAN SLOGAN KITA "WE LOVE PUAN ".


PRAKTIKUM F40 BEST AH KORANG BEB.. OKAY AH korang.*time to sleep. * sayang FOLLOWER TOOTH FAIRY KETAT2!!!!! * 


bagi sape2 tak follow lagi uh, follow ah yea ;) hehehe

13 comments:

fatin najian said...

weyh..lecterer math aku !! huhu..rindu~seyh~

Aus Jahidi said...

tahu pon kau~ happy jek puan neyy. :)

irfans said...

ko taip nme ak skali je an..
nk lbh!!! an an an an

Aus Jahidi said...

dont worry beb! yang ny baru trip ledang. kan ada yang kita masak kek uh. hahah nanti next post aku tulis nama kau banyak2! siap PROMOTE FB kau lagi irfan! hahahahah :D bru ah sifu tongga kan? haha

PuRpliSh tirAmiSheW said...

rndu F40 la!!!best praktikum ever..pn.hafizah,we all love u..;)

Amalina said...

miss puan n pf4o la....luv u all...muahh!!

pelangi said...

jln2,,bestnye,,,ktowg pon ada trip gak,,tp ta twu at mne,,ngeee

naemy.... said...

cess,,kutux laki ak ye,,hohoh,,,dipersilakan~

Aus Jahidi said...

hahaha. :D aku puji aje ah

Eco-Friendly Agro Farm said...

terharu saya... thanx a lot.. miss u all too... bila nk bt reunion? kl jadi, jgn lupa ajak sy. sape2 kawen nti, jgn lupa anta kad.. sy nak btkan kek

Aus Jahidi said...

hihihi, welcome MAMA! ;) insyalah nnti kami semua arrange baik punye utk reunion nanti ;) puan ah orang penting kalau wat reunion nanti .;) dah lama tak makan kek puan buat. terasa pulak tekak ny, aha . ;0 *SPECIAL UH DPAT CAKE DARI PUAN!~ oraiteee~! ;) we love you ah puan :)

aida said...

rindu gler kenangan f40!!!thx puan hafizah..f40 the bez!!

aida said...

ni nina aw..dak f40..aida ni akak org..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...