Tuesday, February 22, 2011

FESKAB '11

selamat malam semua ;) hee~ sebenarnya sekarang ni mmg waktu untuk aku tido. tapi disebabkan atas SEBAB2 tertentu. aku rasa macam tak lena nak tido.  mungkin AKU dilahirkan untuk melakukan QIAMULAIL . hahaha IMAM MUDA lah katakan. haha LOL  ...... HAHA



FESKAB '11 banner 



hah. berbalik kepada FESKAB tadi. FESKAB merupakan festival sukan antara blok Kolej Keris Mas. Macam-macam ada kat FESKAB ni. dah macam ASTRO kan? MAcam-macam ada . :) hehehe aku minat masuk BOLA TAMPAR aje. (aku kan TOUGH lah katakan ) kalau batu seremban ngan congkak aku masuk nanti , KESIAN pulak nanti kat orang lain tak menang, dah aku kan RAJA CONGKAK dengan BATU SEREMBAN.. *kesian lah katakan :D HAHA habis semua HADIAH aku sapu BERSIH nanti :D  (hahhhhh~ kau asal? ngumpat aku eh? semua jealous dengan keTOUGHfan aku ney. haha :D udah-udah lah uhhh.... LOL


Selepas berhempas pulas sehingga patah-patah tulang aku. *gurau aje patah2 uh. aku tak kawin lagi doe. :D lagi pon aku tak risau patah-patah pon tulang aku sebab aku kan TOUGH kan??? pleaseeeee PERCAYA~ :D HAHA :D   ....... dapat jugak group aku Gold Medal dalam volleyball ni. Terima kasih ah buat team blok 9 mantop! ;) aha. tetiba mata aku nak tido pulak ni. *mungkin dye tak sabar-sabar nak mimpi malam ny an. haha :D lol. hahhhhhh... otak u'olz yg jangan pkir BACIN-BACIN. aku ney pemikitan sesuci BAYI BARU LAHIR. haha :D okay friends! aku mahu tidur sudaaaaaaaaaaaaaaa~ selamat malam semua ;)


Gold medal kan? haha silau kan? haha ;D tapi kalau jual kat kedai emas mmg nak cari pasal lah an.  confirm kena PEREMBAT+maki secukup rasa dengan TOKEY uh. haha :D bak kata orang. "kalau bangang uh, jangan tunjukkan sangat, nanti ramai yang menjadi bangang bertambah-tambah". haha :D


-----------------------------------------------THE END----------------------------------------------



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...