Saturday, February 19, 2011

BERAKHIRNYA MID-SEM EXAM

siapa cakap kalau lepas MID-SEM test terus hilang STRESS ? tak da maknanya nak terus hilang STRESS nya.


lepas aje abis test aku memulakan RANCANGAN AUS KE-6 (RAK-6) *bukan RMK-9 aw. HAHA saja aje aku nak mengade2 wat RAK-9. tapi kan macam sesuai aje an RAK-6?  HAHA whtever larrr. :))


Mula2 cerita nye panjang, jadi aku pendek kan menjadi SEPENDEK pendeknya. lepas dari exam aje around 10p.m , aku ajak   AWE(bukan nama sebenar) , SYED ALi (bukan nama sebenar) , AMAR( bukan nama sebenar) utk pergi makan kat LUAR..


Entah kenapa entah aku terasa macam MENGIDAM DURIAN an. haha nak cakap mengandung, aku LELAKI sejati. kacak uh ? tak ah kacak macam KAU an. tapi muka IMAM MUDA lah an. :D HAHA  lepas aje makan kat BBB seafood KITA ORANG semua terus BERKELIARAN seperti manusia ah, x kan seperti 'animal' pulak an. Agak-agak lah jugak doww~ :O LOL

Kat bangi ny punya lah banyak SEKSyen dye nak cari an. Ada SEKSyen 1 , 2 , 6 . 16 .3 banyak ah lagi SEKSyen uh. HAHA :D LOL. *saje aje aku BESARkan ayat uh. HAHA :D sebab mase aku taip tadi uh, button CAPS LOCK aku , ada orang PINJAM. HAHAHA :D percaya kan? haha :D LOL LOL LOL


Lepas pusing2, jumpa ah satu-satunya kedai yang jual durian. GILER ah terus kite orang ambik durian YANG GRED A punya. *dengan harapan aljeBRA pon dapat A jugak an. HAHA boley tak macam gitu? hahaha ;D kalau boleyh. mesti semua orang nak follow aku. haha :D LOL doww~


tanpa memikirkan HARGA RM40.00 untuk 2 biji ( 1KG= RM15 ) ........ mahal kan? kat FELDA TAIB ANDAK pon lagi murahh~~ ..  MENGIDAM punya pasal. aku sebat aje. haha :D *CREDIT TO ali and AWE sebab payung duit sama. :)

Lepas uh dalam perjalanan balik , aku yg pegang durian uh, naik MOTO lah katakan. :) pergggggg~ punya ah berat. nasib baik BADAN AKU TOUGH! HAHA :D *eh. yang kau nak jeles nape? hakikat doe! HAHA :D  lepas uh tangan punya lah lengun , aku letak kat PEHA aku, giler ah. mmg FEAR FACTOR abis ah.*masa uh sure giler peha aku boleh tahan. jap lagi terSEKSa aku. :D haha :D


durian uh KALAU macam tembikai kulit dye tak ape jugak. ny dah macam KULIT LANDAK dah. arhhghhhhhhhhhhhhhhh~ mau nanti aku lak yg jadi landak an. HAHA :D


pas uh , sampai ah kat kolej KIY kiteorg menLEMPIAS kan mengidam tadi dengan penuh KENIKMAtan. ..SEDAPPP  WOWWW~ nyum nyum nyum~ mmg TAK RUGI lah an :)




giler sedap! ngidam punya pasal :) macam mengandung an :0 haha






algeBRA+DUrian= BRADU. LOL



thanks doe ALI , AWE , AMAR follow beli DURIAn uh. ;)

------------------------------------------------ THE END----------------------------------------------

14 comments:

HmKiMiE said...

jelos!

Aus Jahidi said...

haha. aku kempunan doe. NGAnDUNG rasanya.. ;D

MissAisyah said...

1st : kacak ohh header blog. nampak dah mecet dan dewasa (wpon sebenarnya tak.haha)

2nd : muka IMAM MUDA? bhahahaha. lawak koootttt!!!

Aus Jahidi said...

okay.

1st ; ahaha dah mecececet ah. haha :D kacak uh mmg rasanya. haha tapi itu bila compare ngn IMRAN aje ah. haha :D

2nd ; eh. dalam aty tak ape. haha x nak masuk2 tb ny nunjuk2. haha *i kan pamaluuu youu~ ;S

Amalina said...

wah sedap tu durian....ko ngandung ank sape aus smpai ngidam mcm tu skali..huhuhu..

Cik Jie said...

pehhhh durian seyh, lme gle x mkn, pkok drian UPM x brbuah lg la,huhu

Cik Jie said...

pehhhhh durian tu, lme gle ak x mkn, dtg je upm time msim drian t, bkn stkat buah, ngan pkok2 skali ko leh mkn,huhu

'Ariff Ansaruddin said...

wutafa ah, aku dah kempunan dengan durian, kau dah kebas 2x sejak bulan ni, jelaous nak mampus aku dengan kau

Aus Jahidi said...

amalina ; anak sape lagi. anak kita ah. hahahaha sengal aje .:D LOL

jie; weyh. inform aku doe kalau ada buah-buahan kat uPm. ley aku p UPM. an an an?

arip ; baru sekali kot aku g makan. bila masa ah pulak dah dua kali.

caHAYA said...

dtg r uma aq. durian byk byk gilerrr...mahal doe tu smpi rm40..na bli yg de klas je kn..haha

Aus Jahidi said...

kalau U aku ney dekat ngn uma kau tak ape jugak an. mmg aku MEROMPAK terus durian kat uma kau uh. haha :D

Cik Jie said...

hahahaha, beres bro, ko mmg nk dtg UPM an,hik3

caHAYA said...

rakusnye smpi na merompak. :"P

Aus Jahidi said...

jie ; haha. upm dgn ukm berapa minit aje an. bolayy aje... haha :D ingt kau. aku nak makan durian giler ney. hahahahaha :D mengidam lah katakan ;D LOl

haya ; okay lagi merompak . kalau aku nyamun lagi ah. hahaha:D ;pbuwek2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...