Sunday, February 6, 2011

AKU LESAP ?


dah nak balik dah kan selepas seminggu cuti mid-sem + CNY. nasib baik dah beli tiket dah pon.  TEPAT PKOL 3.00PM PLATFORM 12. berangkatlah aku pergi ke BANGI. ada kew sape yg sama bus dengan aku? mintak2 tak ada lah sebab nanti takut KORANG tengok aku aje. HAHA *perasannnn sudaa~ takade lah. bergurau aje lah~ :)) lepas ny bila lah aku nak balik KULAI ny lagi. macam dah tak ada cuti panjang lagi dah. CUTI SEM aje lah nanti kan aku balik lagi. Tapi dgn ada SHORT SEM lagi dari bulan 4 smpai akhir bulan 7..  panas aje KETIAK aku dgar an. nasib baik tak terbakar KETIAK neh. Apakan daya, tugas ku sebagai seorang mahasiswa an.. (korang ada rase geli geleman tak aku ckp gini?) hahahaha :D naik aje cuti ny terus ada mid-sem test untk subjek aljeBRA and GRAphics. uwaaaaaaaaaaaaaa~ CUAK macam kucing tgah meneran utk eyak~ HAHAHA :D hopefully i can solve all the question with any careless mistakes.! aminnnnn~ aku doakan kawan AUStralia sama2 berjaya! :))

8 comments:

Aus Jahidi said...

correction please!
*without any mistakes~
giler kot kalau nak careless dlm mathematics :))

saraeisyabalqis said...

tq doakan ak kat australia
upss~~

Aus Jahidi said...

HAHA :D mmg aku doakan kau aje lah pas ney siti. haha :D

saraeisyabalqis said...

alhmdlilahh

ke
ber
ka
tan!

Aus Jahidi said...

haha.. nanti kalau aje jumpa kawan aku kat AUStralia, ckp putera AUS kim salam :) AHA

saraeisyabalqis said...

putera aus=putera katak......

conclusion:
even kne kiss pown akan bertukar jadik kutu penyek!hahahaha~!!!

Aus Jahidi said...

siot kau siti. padahal dlm hati kau sengsara~ haha weyh kutu mcm geli sngat doe. bagi ah yg bersih2 sikit. ny kutu.. klu ya pon kat rambut kau ada, jgn ah kau sebut kutu uh dekat aku. HAHA

Nia Kmj said...

haha.... manje la ko... blk je y ad dlm otak :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...