Monday, February 14, 2011

AKU DAPAT BALIK KERETA "KUDA' DENGAN "LEMBU" AKU. YEYE

my room key actually :D LOL u"oLZ?
entah kenapa dengan aku pada hari itu, aku bangun dengan penuh KECERAHAN. *imam muda lah katakan an.

hehe ....... aku tak sangka aku bangun-bangun tido bunyi deruman kereta yang MEMBINGITkan aku lalu

memnyedarkan aku dari tidur yang INDAH. (tak nampak sngat kan macam bangun lambat?) haha :D



 rupa-rupanya mereka2 yg meminjam KERETA-KERETA ferrari dan lamborghini  aku kembali untuk

memulangkan kereta aku kembali. aku bersyukur KEHADRAT ILAHI kerana dengan izin dan LIMPAH

kurniaNYA kerana "kuda" dan "lembu" aku kembali ke pangkal jalan. HAHA *itu pon nasib baik ada orang

lain yang memandu, kalau tak mmg binatang "kuda" dan "lambu" aku pergi mencari pasangan nya untuk

mendapatkan ZURIATnya. haha :D ((kalau macam gitu mmg KAYA dalam dunia ny kalau ada orang yg ada

kereta ferrari ngn lamborghini , tak payah susah-susah beli yang baru, hanya IZINKAN ferrari dengan lembu

utk mencari pasangan nya. HAHAHAHA :D L.O.L dowwwwwwwwww~

dan lihat keputusannya dalam hanya masa 10bulan. TERUS dapat GENERASI yang baru. +++macam iklan

fair and lovely sudaaaa~HAHAHA :D ))

*tolong jangan tiru idea yang BIJAK ini....... L.O.L. :D  




can i have this car? perhaps someday :)
sebenarnya acahhhhh aje post yang baru U'olz baca tadi., haha. actually mase ney ada AUTO-SHOW FERRARI AND LAMBORGHINI kat kolej aku an. KOLEJ KERIS MAS UKM!    trademark """"MANTOOPPPPPPPPPPPPPPP""""'. cakap aje kolej yang trademark dye MANTOp. semua tahu~ :D hahaha :D tapi masalah air aje memanjang kat kolej neh. grrr *emosi kejap. haha :D




-------------GAMBAR-GAMBAR YANG SEMPAT AKU AMBIK MASA AUTO-SHOW -------------




kunci aku berlogo kan AYAM aje :D LOL. boley lah an nanti kereta  berLOGOkan ayam. "gauss-elimination" nama kereta uh nanti. HAHA








JOHORian owner :)







aku tak mati lagi ah. korang mulut jgn CAPOL~. haha :D *muka ketika penuh keimanan~ :)





dalam hati aku bertanya "mesti pengunjung2 ney ingat aku boleh masuk dalam EKZOZ dye yang BAPAK besar :D HAHA L.O.L" (ekh korang jangan jealous okayy lamborghini) haha :D


-----------------------------------------------------end part-1--------------------------------------------


------------------------------------------detik-detik "KECEMASAN"---------------------------------





jangan tiru aksi yang JACKIE CHAN pon x berani buat neyy~ HAHA :D




macam sakit kew macam gembira? haha :D *padahal dalam hati aku uh nak gelak kuat2 aje. (tergugat doe orang tengok aku macm gini.) semua nak tiru GAYA UKM aku. haha :D





-------------------------------------------------- THE END-------------------------------------------


sekalung budi kepada pihak-pihak terlibat ;) 

mari datang KOLEJ KERIS MAS :) mantoppp sudaaaaaaaaa~ haha


22 comments:

Cik Jie said...

berlagak je ko ekh kat kete org,:p

nur haslinda zainal said...

haha sengal ! ta bole bla sey ko aus ;p

~~ aksara ~~ said...

haha bengong la budak nie..
hehe xyah nk gaya ukm sgt..
hehe

Zaza said...

haha. menyampah giler tgk kaau buat muke cute mcm tu.
;ppp

Amalina said...

wei pas ni jgn posing gtu lg r..seksi tu...hik3...mantopppp!!!

akubukanpuitis said...

aus2...mcm2 awk nih~ haha

tonymontana said...

wow ang dah ada ferrari ngn lambo. woot woot

Aus Jahidi said...

haha. abis aku buat masa 10tahun ny x mampu lagu nak beli jie. merz pon dah cukup dah an bagi aku. haha :D kau ada? bagi aku dow! haha

Aus Jahidi said...

linda ; rugi kau tak dtg keris mas yg pernah kau menghuni dulu. haha :D

Aus Jahidi said...

kak nina ; haha ekh kira okay gaya ukm kot. haha x kan nak gaya KTSn pulak an? haha



ZATI : HAHAHAHAHA. JEALOUSSSS~ HAHA :d mandi bungaa lah weyhh.. :D LOL

Aus Jahidi said...

amalina ; AKU SEKSi? haha :D hahahahhaa. gelakkk doww~

SIS.WANIE ; HAHAHA ;d KERIS MAS MANTOP AN. HAHA :d

ibal a.ka adam lambert ; haha :D pas ny korang nek aku aje ah doe. haha minyak payung ah. x mampu doe nak tuang sendiri. larungggg minyakk nyee hahah :D

~~ aksara ~~ said...

haha sengal, gaya ukm jek, ktsn bese2 jek xde gaya..haha :p

caHAYA said...

kerempeng je aq tgok :") LOL !

Aus Jahidi said...

yek ele haya. kau namapk sngt jealous doe., :D lOl kau uh macam x keremPENG jek an? HAHA

caHAYA said...

mmg x la..~~

Aus Jahidi said...

buwek. tak payah kau haya. aku tgk aku lagi gemuk an. haha ;D buwek2! jom ah timbang berat!~ haha :D

Jeeja Aseu said...

Best :)

Aus Jahidi said...

kalau dapat betul2 lagi best oww~

Aus Jahidi said...

kalau dapat betul2 lagi best oww~

Aus Jahidi said...

kalau dapat betul2 lagi best oww~

Nia Kmj said...

fuyoo!!! giler r kolej ko! bt show ferrari?? ko xajak aq an!!! lau x aq da bwk da aq pnyer g show skali..haha...

kaizen said...

ni baru dpt bergambo lame2 nnt dpt la btol2 nyer kete...

latest entry Isu HANGAT Blogger Minggu NI!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...